Лого
  • Телефон Доверия:
    8 (7132) 21-31-97 (анонимно)
    Телефон приемной:
    8 (7132) 21-01-78

  • Часы работы
    Пн-Пт:9.00 - 18.00

Пациенттерге көмек көрсету қызметі

Ақтөбе қ. Құрметті тұрғындары! ШЖҚ «Облыстық ЖИТС алдын алу және оған қарсы күрес жөніндегі орталығы» МКК (Жамбыл көш. 4) науқастарды қолдау және ішкі бақылау (аудит) қызметі туралы хабарлайды. Сенбі мен жексенбі күндерінен басқа күндері сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін хабарласыңыз.

Жауапты тұлға — бас дәрігердің емдеу ісі бойынша орынбасары Шапиева Алия Жаубатыровна, тел.: 8 (7132) 22-24-32.

Келесі сұрақтар бойынша бізге хабарласуға болады:

Медицина қызметкерлерінің мейірімсіздігі, немқұрайлылығы және дөрекілігі;

Көрсетілген медициналық көмектің толықтығына қанағаттанбау;

Анықтамалықта ақпарат жеткіліксіз көрсетілген;

Сондай-ақ АИТВ/ЖИТС бойынша сұрақтар бойынша сенім телефонына 8 (7132) 21-31-97 хабарласуға болады.

Сенім телефонына жауапты алдын - алу бөлімнің басшысы Жайлаубаева А.А.

ЖИТС орталығының ғимаратында кассаға қарама-қарсы орналасқан «Шағымдар мен ұсыныстар жәшігіне» байланыс деректеріңізді көрсете отырып, жазбаша өтініш қалдыруға мүмкіндігіңіз бар.

Сонымен қатар, біздің http://aids-aktobe.kz  сайтта «Сұрақ-жауап» бөлімінде медициналық қызметтердің сапасы және АИТВ/ЖИТС туралы сұрақтар қоюға болады
 Анықтама үшін телефон: 8 (7132)21-01-78 email: aktobespid@gmail.com
 


Облыстық   ЖИТС  алдын   алу және оған қарсы күрес жөніндегі   орталығы» МКК

науқастарды қолдау және ішкі бақылау (аудит) қызметі туралы

 ЕРЕЖЕ

2024 -2028 жылдарға арналған


1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

1.1. Осы Ереже ШЖҚ «Облыстық   ЖИТС  алдын   алу және оған қарсы күрес жөніндегі   орталығы» МКК жанындағы Пациенттерді қолдау қызметі және ішкі бақылау (аудит) қызметін ұйымдастыру тәртібін айқындайды.

1.2. Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау (аудит) қызметтері ШЖҚ «Облыстық    ЖИТС  алдын  алу және оған қарсы күрес жөніндегі  орталығы» МКК-ның ұйымдастырушылық деңгейде медициналық қызмет көрсету сапасын басқару жөніндегі қызметті жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесі болып табылады.

1.3. ШЖҚ «Облыстық   ЖИТС   алдын  алу және оған қарсы күрес жөніндегі  орталығы» МКК пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі 2020 жылғы 7 шілдедегі ҚР №360-VI ЗРК «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Кодексінің 35-бабының 3-тармағына және ҚР ДСМ 2020 жылғы 3 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-230/2020 «Медициналық көрсетілетін қызметтер (көмек) сапасына ішкі және сыртқы сараптамаларды ұйымдастыру мен жүргізу қағидаларын бекіту туралы» бұйрығына сәйкес сапалы медициналық көмек көрсету, пациенттердің құқықтарын қорғау және оларға қолдау көрсету мақсатында жұмыс істейді.

Осы қызметтің құрылымы мен құрамын ұйым басшысымен бекітіледі, толықтырылады және/немесе өзгертіледі;

Медициналық қызмет көрсету сапасына ішкі сараптама жүргізу тәртібі ҚР ДСМ 2020 жылғы 3 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-230/2020 «Медициналық көрсетілетін қызметтер (көмек) сапасына ішкі және сыртқы сараптамаларды ұйымдастыру мен жүргізу қағидаларын бекіту туралы» бұйрығымен реттеледі.

1.4. Пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметінің міндеттері:

- медициналық көмек көрсету тәртібі мен стандарттарын, медициналық инцидентті бұзу фактілерін анықтау; 

- науқастардың өтініштерін бес күнтізбелік күннен аспайтын мерзімде қарау;

- ұйымның ішкі тәртібін, жарғысын және жұмыс тәртібін өрескел бұзуға байланысты басқа да істерді қарау және талдау.

1.5. Қызметте жұмыс жасайтындар:

Қызметтің басшысы: Бақберген Г.Н. - статистик;

Комиссия мүшелері:

Дусеева Г. – емдеу – алдын алу жұмыстары және диспансеризация бөлімінің инфекционисті; 

Жайлаубаева А. – алдын - алу бөлімінің меңгерушісі;

Камидолла А. – ұйымдастыру-әдістемелік және ақпараттық бөлімінің меңгерушісінің м.а.;

Собко Н. – емдеу – алдын алу жұмыстары және диспансеризация бөлімінің психотерапевті;

Сейдалина Б. - заңгер;

Абубакирова А. – инженер-бағдарламашы;

Утетилеуова Г. - оператор;

Сапарғалиева Қ. – аға мейірбике;

Матаева М. – әлеуметтік жұмыстар бойынша жоғарғы білімді маман;

Мұханбетжанова С. - социолог.

2. Пациенттерді қолдау қызметі және ішкі аудит қызметінің азаматтардың өтініштерімен және өтініштерімен жұмыс тәртібі туралы.

 2.1. Азаматтардың, пациенттердің және олардың заңды өкілдерінің келіп түскен өтініштері мен шағымдарын (шағым жәшіктері, eotinish, сенім телефоны арқылы, сондай–ақ ЖИТС орталығының – aids-aktobe.kz сайты арқылы жазбаша және ауызша) қарау тәртібі пациенттерді қолдау қызметі мен ішкі аудит мамандарымен жүзеге асырылады және тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде медициналық көмек алу процесінде пациенттердің құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауға бағытталуы тиіс.

Қазақстан Республикасының заңдарын сақтау;

Барлық өтініштер мен шағымдары қойылатын талаптардың біркелкілігі;
 
Азаматтардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін сақтаудың кепілдіктері;

Өтініштерді қарау кезінде бюрократияға жол бермеу;

Пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметіне хабарласатын барлық тұлғалардың теңдігі.

2.2. ҚР 2020 жылғы 29 маусымдағы № 350-VI ҚРЗ «Әкімшілік рәсімдік-процестік Кодексі» басшылыққа ала отырып, ауызша нысанда берілген жолданымды әкімшілік органның жолданымды қабылдаған лауазымды адамы немесе жұмыскері жекелеген хаттамаға енгізеді.

       Жазбаша (қағаз және (немесе) электрондық) нысанда берілген жолданымда, хаттамада:

      1) жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (егер ол жеке басты куәландыратын құжатта көрсетілсе), жеке сәйкестендіру нөмірі (ол болған кезде), пошталық мекенжайы не заңды тұлғаның атауы, пошталық мекенжайы, бизнес-сәйкестендіру нөмірі (ол болған кезде);

      2) жолданым берілетін әкімшілік органның, лауазымды адамның атауы;

     3) жолданымның мәні;

       4) жолданымның берілген күні;

      5) арыз иесінің немесе оның өкілінің қолы;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де мәліметтер көрсетіледі.

Жолданым белгіленген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда, әкімшілік орган, лауазымды адам арыз иесіне жүгіну қандай талаптарға сай келмейтінін көрсетеді және оны талаптарға сәйкес келтіру үшін ақылға қонымды мерзімді белгілейді.

Егер арыз иесі жолданымды әкімшілік орган, лауазымды адам белгілеген мерзімде Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес келтірмесе, әкімшілік орган, лауазымды адам оны қайтарады.

2.3.   Егер өтінішті қараусыз қалдыруға негіз болған шарттар жойылса, бұл сұрауды пациенттерді қолдау қызметі мен ішкі аудит мамандары қарауы керек.

2.4.  Өтiнiштерге жауаптар Қазақстан Республикасының заңнамасына сілтеме жасай отырып, мазмұны бойынша, мемлекеттiк тiлде немесе өтiнiш берiлетiн тiлде негiзделген және дәлелдi болуы, шешiмге шағым жасау құқықтарын түсiндiре отырып, өтiнiш берушiнi жоққа шығаратын немесе растайтын нақты деректердi қамтуға тиiс.

3. Медициналық көмек көрсету сапасының деңгейін түзету бойынша қабылданған негізгі шаралары.

3.1. Медициналық көмек көрсету сапасының деңгейін түзетудің негізгі түрі болып табылады: Тәрбиелік шаралар (әңгімелер, лекциялар, семинарлар, шеберлік сабақтары, оқыту курстары және т.б.);

Ұйымдастырушылық шаралар;

Тәртіптік шаралар.

4. Қорытынды

Медициналық көмектің сапасы мен тиімділігін бағалауды ұйымдастыру жұмыстары кемшіліктерді анықтау тәсілі және оның деңгейін көтеру шарасы болып табылады. Осы мақсатта диагностика және емдеу процесінде медициналық қызметкерлердің білім деңгейін арттыру және оңтайлы тәсілдерді әзірлеу үшін сараптаманың әртүрлі кезеңдеріндегі әрбір анықталған ақау және сапаны бағалаудағы сәйкессіздіктің әрбір жағдайы, сондай-ақ стандартты шығындардан елеулі ауытқулар талқылануы керек. Медициналық көмектің сапасы мен тиімділігін бағалау жүйесі үздіксіз жұмыс істеуі керек, бұл басқаруға қажетті ақпаратты жедел алуға мүмкіндік береді.